Followers

Promosi Hebat

Peluang untuk menambah wang poket anda. [Churp Churp]

Cipta GAME menarik di #MiloCansNextGame dan menang RM 10K!

The smartest Samsung Galaxy SII. #LoveMySII

Saturday, September 3, 2011

Azizan bertegas mampu teruskan tugas MB



wajah terbaru Azizan sewaktu menziarahi jenazah Allahyarham Abdul Rahman yang meninggal dunia akibat sakit jantung di Pendang semalam.


ALOR SETAR – Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak semalam menegaskan bahawa kesihatan beliau berada dalam keadaan baik dan beliau mampu menjalankan tanggungjawabnya mengurus pentadbiran negeri dengan sempurna.

“Nak ada pemangku buat apa? Ni dah keluar (hospital) dan semua sihat dah,” kata beliau mengulas laporan akhbar kelmarin yang menyatakan kepimpinan Pas sedang mengambil tindakan untuk menggantikannya disebabkan keadaan kesihatan Azizan yang kurang baik selepas diserang sakit jantung Julai lalu.

Menurut laporan itu, Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dikatakan akan menghadap Sultan Kedah berhubung peralihan kepimpinan kerajaan negeri itu.

Azizan berkata, sekiranya kepimpinan Pas ingin berbuat demikian, ia seharusnya dilakukan sewaktu beliau mula- mula jatuh sakit dahulu dan dimasukkan ke Institut Jantung Negara (IJN) dan bukannya sekarang. - Kosmo!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...