Followers

Promosi Hebat

Peluang untuk menambah wang poket anda. [Churp Churp]

Cipta GAME menarik di #MiloCansNextGame dan menang RM 10K!

The smartest Samsung Galaxy SII. #LoveMySII

Thursday, October 20, 2011

Motorola Perkenal Tablet ET1 Untuk Usahawan



KUALA LUMPUR – Motorola Solutions, Inc., penyedia perkhidmatan dan produk komunikasi untuk perusahaan dan pelanggan pengguna, telah memperkenalkan tablet yang dinamakan ET1.

Dalam satu kenyataan pada Khamis, Motorola berkata, tablet itu merupakan yang pertama dalam kategori baru muncul komputer tablet berkelas perusahaan yang direka untuk kepelbagaian pasaran menegak.

“ET1 membawa pengalaman pengguna kelas pengguna kepada peranti berkelas perusahaan sebenarnya yang termasuklah ketahanan yang dipertingkatkan, pilihan pengimbas kod bar dan pembaca jaluran bermagnet serta perisian sistem terjamin.

“Aksesori perindustrian utama seperti stesen caj semula pelbagai slot terjamin turut disediakan,” kata naib presiden korporat Motorola Solutions Asia Pasifik, Phey Teck Moh.

“Sebagai peneraju perkomputeran mudah alih, kita memberi perkhidmatan kepada ramai pengguna perusahaan di keseluruhan industri menegak dan bekerjasama rapat dengan pengurus IT bagi menangani kebimbangan masing-masing.

“Kita menyaksikan pertambahan pekerja mudah alih sebagai antara keperluan trend baharu muncul utama yang perlu disediakan. Unjuran industri ialah 36 peratus akan bergerak menjelang 2013 seluruh dunia,” kata Phey. – BERNAMA

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...